23 Ekim 2017

Damlaya Damlaya Göl Olur

























Sevgili Bisikletçi Ablalarım ve Abilerim,

Adım Altın. 5 aylık bir Sokak Köpeği’yim. Bundan 2,5 ay önce İstanbul/Akfırat-Göçbeyli taraflarında yemek ararken bana bir araç çarptı. Havalarda uçarak yolun ortasına düştüm. Neye uğradığımı anlayamadım! Şöyle kafamı kaldırdığımda hızla uzaklaşan bir araç gördüm. Nasıl fark etmedi ki beni? Halbuki hava karanlık da değildi.

Çarpan aracın sürücüsü beni orada öyle bırakarak kaçmıştı. Zar zor yolun kenarına kadar sürünerek geldim. Arka ayaklarım çalışmıyordu. Çaresizlik içinde beklerken beni gören vijdanlı bir insan telefonla bazı yerleri aradı. Saatler sonra yanımda duran araçtan inen güler yüzlü bir abi beni kucaklayarak arabasına aldı ve doğru kliniğine götürdü. Arka bacağım kırılmış. Hemen gerekli müdahaleyi yaptı, kırığı alçıya aldı. 10 gün sonra alçı söküldü, ama ayağa kalkamadım. Kırık kaynamamış. Bunun üzerine ameliyatla pin takıldı. Kortizon tedavisi uygulandı ve MR’da omurga çökmesi saptandı. Ancak omurgam için uzman hekime gitmem gerekiyordu ve o da burada yoktu. Benimle ilgilenen bir abla vardı, beni yalnız bırakmadı ve kaptığı gibi uzman hekime götürdü. Omurgam zedelenmiş, o nedenle arka ayaklarım tutmuyordu. Ancak iyileşme umudu olduğundan düzenli olarak, haftada üç kere fizyoterapiye gitmem gerekiyordu. Seansı 120 lira. Sahipsiz Sokak Köpeği olduğumdan hekim abla 100 liraya indirdi. Şimdi dört haftadır terapi görüyor, ilerleme kaydediyorum. Artık kendi çabamla 1 dakika kadar ayaklarımın üstünde durabiliyorum. Başaracağım, bundan eminim. Tekrar ayakta durmak, koşabilmek için sizden destek istemek zorundayım. Bana yardım edin lütfen.

Teşekkürler.



Altın’ın tedavisini Firuzan üstlendi. Siz de katkıda bulunmak isterseniz, lütfen altta görünen banka hesabını kullanın.

                                  Damlaya Damlaya Göl Olur

İsminizi açıklamak istemeyebilirsiniz. Biz peşinen katkıda bulunan herkese teşekkür ederiz.

Alıcı: Firüzan Özoğul
Banka: İş Bankası – 1244 Tuzla OSB Şubesi
Hesap no: 0026469
IBAN: TR11 0006 4000 0011 2440 0264 69

Açıklama: Altın’ın tedavisi için bağış



14.11.2018 - Altın gördüğü tedavi sonrası...